עתיד הנדל"ן הישראלי – השקעות בבודפשט?

מבין כל מדינות אירופה, הונגריה מציעה את אפשרות ההשקעה המניבה ביותר. תשואות של בין 8% ל-12% לדירה, תוצאה אשר השקעות בנדל"ן ישראלי מחווירות לעומתה, מס הרכישה הנמוך (4%), מס נמוך על ריווחי הון (16%), מחירי הדירות הנמוכים (החל ב-50,000 אירו) – כולם רומזים על השקעה אטרקטיבית במיוחד בעיר בודפשט.

העיר עצמה מחולקת לשני חלקים, בודה ופשט, המכילים 24 רבעים, כאשר רבעי ההשקעה המועדפים הינם רובע 6, רובע 7 ורובע 8, הנמצאים בפשט, חלקה המסחרי ושוקק החיים של בודפשט.

אולם, ככל רכישת דירה אחרת לצורך השקעה, אשר מתבצעת במדינה שאיננה מדינת ישראל, ישנם מספר קווים מנחים עליהם יש להקפיד, כדי להפיק את מרב התשואה מההשקעה. בין קווים אלה ניתן למצוא הצלבת מידע ממקורות שונים כדי לקבל תמונת מצב כוללת ואמיתית על מצב הנכס והביקוש שלו, ייצוג על ידי עורכי דין ורואי חשבון מקומיים כדי להבין את רוח הדברים הלוקאלית, וגם מציאת חברת ניהול מקומית אשר תסדיר עבורכם את כל ההתנהלות מול הדיירים, לאחר הרכישה.

מייקל זלמנסון, מנכ"ל ובעלים של חברת שפע נכסים, מפרט את כל הסיבות שבגינן שווה לכם לשקול לרכוש דירה בבודפשט כהשקעה, על מה עליכם להקפיד ומה עליכם לבדוק לפי החלטה מסוג זה.

דילוג לתוכן